Організація навчання дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах Нової української школи
Обсяг: 30 годин / 1 кредит ЄКТС
Форма проведення: очна/ дистанційна.
Термін проведення: 1-2 місяці.
Вартість:
Потенційні слухачі: Фахівці сфери спеціальної та інклюзивної освіти: вчителі спеціальних закладів загальної середньої освіти (вчителі початкових класів, вчителі предметів); вчителі закладів загальної середньої освіти (вчителі початкових класів, вчителі предметів); вчителі-логопеди; вчителі-дефектологи, здобувачі вищої освіти
Мета: Підвищення методичного рівня професійної компетентності вчителів спеціальних шкіл, навчально-реабілітаційних центрів щодо навчання дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах НУШ
Тема 1. Особливості НУШ в освіті дітей з інтелектуальними порушеннями.
Тема 2. Організація освітнього середовища в умовах НУШ.
Тема 3. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі НУШ.
Тема 4. Діяльнісний підхід – основа організації освітнього процесу..
Тема 5. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями.
Тема 6. Наскрізне виховання цінностей та чкостей особистості учнів з інтелектуальними порушеннями в освітньому процесі.
Тема 7 Використання сучасних ІКТ в умовах НУШ.
Тема 8 Організація дистанційного навчання школярів з інтелектуальними порушеннями.
Тема9 Педагогіка партнерства як основа успішної взаємодії з батьками здобувачів освіти.
Спікери:
Олена Василівна Чопік, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.
Контакти:
Ужейко Людмила Миколаївна, +380968026581, uzheiko@kpnu.edu.ua
Форма для реєстрації: