Адреса:кабінет № 407, вул. Уральська, 1/б, м.Кам`янець-Подільський, 32300

Тел.: (03849) 3-34-91,
3-34-92

e-mail:

kaf_doshkil@kpnu.edu.ua

Склад кафедри:

Завідувач – БAБЮК ТЕТЯНA ЙОСИПІВНA, кандидат педагогічних наук, доцент;
Борейкo Олeксій Стaніславович – кандидат педагогічних наук, доцент
Бахмaт Натaля Вaлеріївна – кандидат педагогічних наук, доцент
Ватaманюк Гaлина Петрівнa – кандидат педагогічних наук, старший викладач
Гoрдійчук Мaр’яна Сидорівнa – кандидат педагогічних наук, доцент
Гaламанжук Лeся Людвигівнa – доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри
Гaзіна Іринa Олександрівнa – кандидат педагогічних наук, доцент
Гнaтенко Ольгa Сергіївнa – кандидат фізико-математичних наук, доцент
Дeмчик Кaтерина Іванівнa – кандидат педагогічних наук, старший викладач
Кaньоса Натaля Григорівнa – кандидат психологічних наук, доцент
Дoвгань Оленa Сергіївнa – асистент
Кoвальчук Анaтолій Федорoвич – асистент
Олiйник Оленa Михайлівнa – асистент
Ковaльчук Іринa Анатоліївнa – асистент
Поповa Ольгa Юріївнa – асистент

Дисципліни:

актуальні проблеми дошкільної освіти, актуальні проблеми початкової освіти, вступ до спеціальності (дошкільна освіта), вступ до спеціальності (початкова освіта), дошкільна етнопедагогіка, дошкільна лінгводидактика, ейдетика в навчально-виховному процесі днз, екологічний простір сучасного днз, елементи історії математики в початковій школі, етнопедагогіка, інноваційні педагогічні технології в дошкільній освіті, інноваційні форми організації закладів інтернатного типу, історія дошкільної педагогіки, каліграфія, краєзнавча робота в початковій школі, культура навчальної діяльності, математика, методика виховання та розвитку дітей раннього віку, методика гендерного виховання у початковій школі, методика навчання літературного читання , методика навчання музичного мистецтва, методика навчання освітньої галузі “математика”, методика навчання освітньої галузі “математика” в початкових класах, методика навчання освітньої галузі “мистецтво” в початкових класах, методика навчання освітньої галузі “природознавство”, методика навчання освітньої галузі “природознавство” в початкових класах, методика навчання освітньої галузі “суспільствознавство”, методика навчання освітньої галузі “технології”, методика навчання освітньої галузі «мова і література», методика навчання освітньої галузі «мови і літератури» в початкових класах, методика навчання російської мови , методика навчання української мови, методика організації професійної діяльності вчителя в умовах інноваційного освітнього середовища, методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей, методика проведення роботи з народознавства в днз, методика проведення роботи з народознавства в початковій школі, методика роботи з дитячою книжкою в днз, методичне керівництво логіко-математичним розвитком дітей дошкільного віку, методичне керівництво роботою з формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку, методологія та технології інформатизації педагогічної діяльності вчителя початкової школи, навчання і виховання дітей у групах короткочасного перебування, навчання та виховання дітей різновікових груп, наступність роботи днз та початкової школи, образотворче мистецтво з методикою навчання , оздоровчі технології та діагностичні методики фізичного розвитку дітей, ознайомлення дітей з суспільним довкіллям, організаційно-методична  робота в галузі початкової освіти, організація дослідницько-експериментальної діяльності дітей у природі, організація ігрової діяльності в дошкільному віці, організація музично-театралізованої діяльності в днз, організація навчально-пізнавальної діяльності учнів в умовах самопідготовки, організація предметно-розвивального середовища дошкільного навчального закладу, організація приватного днз, організація проектної діяльності в початковій школі, організація проектної діяльності в днз, організація та керівництво методичною роботою в початковій школі, організація управління дошкільною освітою, основи документообігу в днз, основи наукових досліджень, основи образотворчого мистецтва з методикою керівництва, основи природознавства з методикою, основи природознавства та екології, особливості роботи з обдарованими дітьми в умовах дошкільного навчального закладу, педагогіка дошкільна, педагогічна інноватика в дошкільній освіті, постінтернатна адаптація вихованців інтернатних закладів, постінтернатна адаптація вихованців закладів інтернатного типу, постінтернатна адаптація дітей-сиріт, професійна орієнтація та самовизначення вихованців закладів інтернатного типу, родинна педагогіка, розв’язування складних арифметичних завдань, сучасне програмне забезпечення дошкільних навчальних закладів, сучасне програмне забезпечення дошкільної освіти, сучасні технології викладання фахових методик дошкільної освіти у вищій школі, сучасні технології викладання фахових методик у вищій школі, сучасні форми організації роботи групи продовженого дня, теорія і технології розвитку дитячої художньої творчості, теорія та  методика формування елементарних математичних уявлень, теорія та методика музичного виховання, теорія та методика співпраці з родинами, теорія та методика фізичного виховання та валеологічної освіти, технології вивчення галузі “здоров’я і фізична культура”, технології вивчення галузі “математика”, технології вивчення галузі “математика” в початковій школі, технології вивчення галузі “мова і література”, технології вивчення галузі “мова і література” в початковій школі, технології вивчення галузі “природознавство”, технології вивчення галузі “природознавство” в початковій школі, технології вивчення галузі “природознавство” та “суспільствознавство”, технології вивчення галузі “суспільствознавство в початковій школі, технології вивчення галузі “суспільствознавство”, технології вивчення галузі”технології”, технології формування екологічної культури дошкільників, трудове навчання з практикумом , художня праця та основи дизайну.